Walt Disney Pictures.

den senaste tiden har jag fått någon slags nostalgiattack! jag har tittat på disneyfilmer, följer flera disney-tumblrs och har till o med ändrat bakgrunden på min dator till en bild av disneyprinsessorna!så under några dagars tid har jag knåpat ihop ett disney kollage, haha.... ångrar att jag ritade det på ett kopieringspapper och att jag inte skuggade så mycket. i övrigt inget jätteballt att skryta om....

bilden är dessutom jättesuddig och brusig, usch... (försökte typ redigera den lite, men frågan är om den inte bara blev värre)men jag hoppas ni har förståelse! jag har faktiskt ingen systemkamera och det var mörkt ute när jag tog den.


Kommentarer
Postat av: Linnea - fotoblogg

Gud vad fint det blev!

2012-01-27 @ 15:48:57
URL: http://alifeinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0