Kate Moss

det var min födelsedag igår och det ända jag önskade mig var en års-prenumeration av Vogue. och det fick jag minsann! tyvärr hade pappa failat med något så det kanske blir helt fel och cp, orkar inte förklara...han ska iallafall försöka fixa det. hur som helst så fick jag ett exemplar av september-numret som pappa köpt i någon kiosk. (fick september-numret eftersom oktober-numret inte kommit till Suecia än)

med detta ville jag säga hur sjukt fet denhär tidningen är! har ju en med lady gaga på framsidan som är på typ 500 sidor. trodde inte det var möjligt med ett tjockare nummer, men jo visst! här har vi liksom 758 sidor!! ser typ ut som 4 vanlig-tjocka nummer! helt sjukt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0