Ett brev i brevlådan....

fick ett brev i brevlådan igår från spanien. från spanin? tänkte jag. vafan, jag har inte bett om något brev därifrån:O jag läser på brevet, från peniscola... aha! det är från mammas och pappas gamla vänner i spanien som hälsade på förra sommarn.
jag öppnar- och i ligger en lady gaga t-shirt!! yeey! dom ska nämligen flytta och försöker ge bort eller slänga saker de aldrig använder. så mammas kompis dotter som är något år yngre ville väl inte ha den då?!
mamma berttade efter att veronica inte hade använt den och inte hade planer på det. alla hennes kompisar var tydligen helt galna och ville ha den, men hon ville inte ge den till någon annan än mig<3 hur snällt!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0