Versace.

trodde hela tiden att jag lagt ut versace ss 2012 här på bloggen, men insåg igår att så var ej  fallet.

gillar verkligen att kollektionen känns medelhavet! älskar snäckmönstrena och de tunna tygerna, liksom annorlunda men snyggt. håret känns sådär härligt hollywood-stylat och fungerar väldigt bra med den fräscha sminkningen.
och framför allt tycker jag att kollektionen kändes väldigt Donatella, vilket jag gillar!

till skillnad från många vår och sommar kollektioner bland de stora modehusen, nu 2012, är denna en av de få som känns modern för sin tid. en stor trend har ju blivit att inspireras av 50/60- talet, vilket är fint, men inte uttrycker modet för vår tid tycker jag. tycker att Donatella lyckades bra med att avspegla modern och samtidigt nytt i versace ss 2012! fö visst känns den väldigt modern?

så svårt att bara välja favoriterna ur kollektionen när man gillade allt! så fick bli ett långt inlägg.(dock är det här inte allt)


Kommentarer
Postat av: isabella

grymt!!

2012-01-17 @ 20:48:17
URL: http://iloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0