Madame tassauds

varning för cpfula bilder!!! nemen, vafan? jag ser inte vårdad ut på en enda bild...det var så jävla varmt, folk överallt man hade typ 3 sekunder på sig att ta en bild....

iallafall här är jag med mina största idoler typ, haha...:) fast varför fan finns inte tyra banks med på madame shabelishasskit...? det fanns liksom 3 modeller, naomi campell och kate moss + nån jag inte vet vem människan är...jag menar, tyra! TYRA!!! hon är ett måste och så finns hon inte där....stor besvikelse....

och en sak till...varför fan ska patten(robert bajskorv pattinson) ha ett eget rum??? asså, han är bara ful och bara en ok skådespelare...så får han ett eget rum?! om någon skulle ha det skulle det vara guden lady gaga...



jag antar att alla vaxdockor är gjorda i orginal längd och i så fall är jag överlycklig! jag är bara några centimter kortare än christina...hon har ju faktiskt högklackat dessutom:O






är britney spears verkligen såhär kort:O högklackat dessutom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0