here it is.

nu är som sagt kollektionen färdig skissad. är nöjd med resultatet och känner att jag fick ner allt jag ville på papper. dock känner jag att den kanske inte innehåller så mycket nytänkande och kreativitet. med det menar jag att det är ganska vanliga och bärbara kländer jag ritat... I nästa kollektion ska jag gå lite carzybanana, lovar!

skälvklart är det inte meningen att plaggen ska vara färglösa, men känner att jag förstör skisserna om jag färglägger dem.





och om ni undrar, ja det är banan-mönster!


Kommentarer
Postat av: Alice F

Du är så otroligt duktig på att måla Cicci!

2012-01-11 @ 20:48:42
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

visste inte att du fortfarande bloggade troolololloo, fult du målar också!

2012-01-14 @ 21:21:35
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0