Versace

När jag funderar på vilket som är mitt favorit märke så börjar jag alltid tänka versace... det känns som om det aldrig finns några fel i kollektionerna. alla plagg känns väldesignade och genomtänkta, me love!
den senaste tiden har jag även börjat tycka om "to much-stilen" om ni fattar...vilket versace kör på ofta. alltså, det kan vara för mycket färger, detaljer eller material fast på ett fint sätt! fast gillar såklart fortfarande enkelt och stilrent, men det här neda till exempel, mumms...


(detta är lite från veraces sommar kollektion 2011)

Kommentarer
Postat av: Elvira

Riktigt fin blogg! allt bra? :)

2011-09-29 @ 13:58:24
URL: http://elviralandsberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0