Sytt en väst

Jag har sytt en väääst!! hahah... inget speciellt md det igentligen gjorde ju en för precis ett år sen snart. men denna är annorlunda såklart! för det första ingen luva(som det var på den andra jag sydde) och sen kan man bära den på typ hur många olika sätt som helst.... finns nämligen ett hål på vardera sida som är så stora att man kan sticka in ett skärp, kolla på bilderna nedan så fattar ni!!


såhär ser den ut utan skärp, eftersom hålen inte syns på sidorna kan man bära den såhär! (och om ni stör er på att ena sidan är längre än den andra kan jag meddela att det är meningen.)


nu kanske ni får en lite bättre bild av hur jag menar:D ena sidan är alltså "lös" från skärpet medans ryggen och den andra sidan är "ihop dragen" med ett skärp.


här har jag bara gjort tvärt om!


"ihop dragen" i ryggen men "utsläppt" där fram....


....och tvärt om dåra...

sen kan man göra på typ hur många sätt som helst!! det är bara fantasin som kan sätta stopp...(haha, fan vad fjantigt det lät...)


Kommentarer
Postat av: Linnea - fotoblogg

fasen vad snygg!

2011-09-24 @ 20:34:27
URL: http://alifeinpictures.blogg.se/
Postat av: isabella

Vart har du fått tag på denna dockan? Letar nämligen efter en...

2011-12-15 @ 09:12:27
URL: http://iloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0