All The Beautiful People

här kommer lite bilder på folk som jag verkligen avundas, avgudar, beundrar och tycker är så otroligt vackra!


Jasmine Van den Bogaerde känd som Birdy. hon är för f*n 15år, sjunger som en ängel och ser ut som en älva! skulle aldrig kunna gissa på 15 år...



Stefani Germanotta, eller ja...Lady Gaga! så vacker, så duktig sångar och bästa musiken.



Tyra Banks, vad kan man säga? för vacker människa. skulle göra vad som helst för att byta ut mitt liv med hennes!


Raina Hein borde ha vunnit top model! för mig var hon ändå vinnaren... hennes utseende är nått över det vanliga, vill också se sådär annorlunda vacker ut!



Nicole Fox, love the hair!(syns ju dock inte på denna bild) det coolaste med henne är ju att hon är typ kort(kort för o va model) och ändå är hon model och cp-vacker!



Nina Dobrev. älskar man Vampire Diaries så älskar man Nina, haha...nej, men hon har allt-utseende, skådespelaryrke och hon är fortfarande ung.

Kommentarer
Postat av: Isabella

håller med dig om att lady gaga är extremt snygg, men hennes musik tycker jag faktiskt inte om. men alla hennes underbara musikvideos utöver de vanliga är helt fantastiska.

2011-10-18 @ 13:22:44
URL: http://iloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0