Haute Couture

det som jag älskar med mode är att det finns så mycket olkia saker man kan designa och jobba med. haute couture eller high fashion är något av det mest fantastiska jag vet, hade inte vart fel att göra några couture kollektioner för att sedan fota! haute couture är mer konst än mode men ändå något jag är så förtjust i, det är så vackert liksom!

High Fashion by Karl Lagerfeld 09High Fashion by Karl Lagerfeld 05High Fashion by Karl Lagerfeld 04High Fashion by Karl Lagerfeld 06High Fashion by Karl Lagerfeld 03High Fashion by Karl Lagerfeld 08High Fashion by Karl Lagerfeld 01
(jag tror att alla bilder utom de två fösta är stylade av karl lagerfeldt, men är inte riktigt säker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0