Svar på kommentar...

någon undra vad jag ska ha på mig på skolavslutningen, svar...hmmm....vet inte. tänker inte köpa något, utan tar något jag känner för den morgonen. anledningen är att jag tycker att det är larvigt att man ska springa och köpa nya kläder ock stressa för att se finare ut. förfan! det är ingen jävla skönhetstävling! skolavslutningen tar typ, vaddå, 1-2 timmar, då man ska sitta på en stol 80% av den tiden och titta på andra folk på en sen. ingen kollar på en eller ens bryr sig... så jag kommer bara ta något, kanske locka håret(gör det ibland till vardags också, så kan inte påstå att jag kommer göra det för "festlighetens" skull) och sminka mig som jag brukar. klart att det blir högklackat, men något jag har hemma i såfall som sagt(har det till vardag det med ibland, så...).

Kommentarer
Postat av: Linnea - fotoblogg

Håller med!

2011-06-11 @ 21:00:36
URL: http://alifeinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0