Långklänningar

långklänningar och även långkjolar måste nog ändå vara ett av det mest smikrande plaggen. både framhäver midja och gör att man ser längre ut och med ett par klackar under fejkar man långa ben. liksom en byxdress har man allt i ett- en hel outfit utan att behöva matcha och krångla! tyvärr så känner väl många precis som jag att det är ett rätt så vågat plagg och väljer att inte bära det. jag har faktiskt en svart långklänning som liknar den puderfärgade(utan axelband) här nedan, men har bara vågat använda den en gång...vilket är synd för jag ser längre ut i den. 


min favorit av dessa är lätt den klarblåa! har enligt mig en helt perfekt urringning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0