Toffsar

jag har faktiskt två toffsar i mitt rum....en stor och en liten:



sen har jag de mest härliga gardiner man kan tänkas ha:



plus, de mjukaste kuddarna:



och en väldigt fin lampa på mitt skrivbord:



sist är jag nöjd med gårdagens inköp, tre korgar som står i min bokhylla:




dessutom har jag ett skrivbord som sitter ihop med bokhyllan på ett fiffigt sätt, men det såg inte bra ut på bild:(
det som återstår att fixa med mitt nästan klara rum är en sänglampa(vet typ vilken jag ska ha) och lite fina sängkläder...har bara röda just nu, hahah.....hur kan man va så besatt av färgen röd som jag var innan....?

jag är faktiskt skitnöjd med rummet, blev ju fan precis som jag ville, från rött till vitt, fran natt till dag typ.

(jag har faktiiskt sytt gardinerna och kuddfodralen själv, (stolt!))

Kommentarer
Postat av: Joanna

åh spännande! vill se fler bilder sen (:

2011-01-23 @ 12:06:15
URL: http://soundbox.blogg.se/
Postat av: Linnea-fotoblogg

Ser bra ut Cicci!!! ;D

2011-01-23 @ 12:41:33
URL: http://alifeinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0