Sommar

Vill ha sommar nu, nu med en gång! har tröttnat fruktansvärt på snön nu. vill bara att den ska smällta bort, men samtidigt inte....tänk på allt slask och blä som kommer va....ryser typ.
jag blev så sugen på sommarn att jag klistrade ihop två sommat outfits, är väl sådär nöjd med dom. jag hade en bild i huvet, men det gick ej att finna allt:(



jag är lite småkär i skorna längst ner...finns i beige också och det hade inte vart fel... och fan va lång jag skulle bli! fast skulle nog ändå inte slå Elin:(

Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG VILL OCKSÅ HA SOMMMAR NUUUUU!

2011-01-08 @ 18:15:12
URL: http://alifeinpictures.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, lilla vännen du! Roligt också att du lyckats få med både de skorna jag har och de jag köpte men inte fick.. det var nämligen exakt dem som hon sålde, du vet My.. haha :D

2011-01-10 @ 19:03:25
URL: http://admin.nextinfashion.se/elinstenander

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0