Bästa

tekniskt sätt kommer detta bli min bästa bild ever! kanske även den finaste om man tänker på motiv..? hur som helst är den inte klar än men ska sätta mig och göra klart den nu, nu, nu! jag vill bara se den färdig!
jag är överlycklig att intresset för den höll hela vägen, jag tänkte liksom i början att detta kommer bli en av de 100 bilder som aldrig blir klara för att jag tappar lusten för motivet. men denna gång var har det varit kul ända sen början och som sagt är den nästan klar:) jag ritade håret sent på kvällen efter att jag tagit bilden, så det ända som är kvar nu igentligen är lite finslip bara...



bilden är tagen lite för nära, mer av armarna och lite mer hår och space runt om finns....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0