Bite me

ännu en ny bild, älskar motivet så himla mycket! ritad med pennorna H, 2H och HB(favoriter).

jag vet att min uppadatring varit superdålig och jag kan inte lova ändrig på det. jag bloggar när jag orkar och vill och när jag väl har något att blogga om, annars blir det bara massa skitinlägg, hahah...


händer, händer, händer....vad ska jag ta mig till, får aldrig till formen och skuggningen på dem. så jäkla svårt och är inte nöjd med handen för ett öre!

det hade varit fräckare om blodet kunde målas i rött, men har inga bra pennor till det...det blev som det blev...ser kanske mer ut som hon dregglar?hahah...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyggi!!

2011-02-18 @ 19:34:28
URL: http://alifeinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0