Vogue

Shiiit vad länge sen jag uppdaterade!!!!! överhuvudtaget var inne på datorn!!! men nu ska jag göra ett försök att komma tillbaka till bloggen och uppdatera....med försök menar jag att jag kanske inte kommer att va så aktiv som jag var i mina bästa dar(låter som en gammal tant) men hur som helst hoppas jag att ni inte har vart för ledsna att jag tog ett sån uppehåll...

under sommarna var jag utomlands två ggr och det innebär att man kikar in på pressbyrån på flygplatsen efter någon bra tidning....sist i våras hittade jag ju en fettma vogue på rea med lady gaga på framsidan, när jag åkte utomlands första gången i sommar hittade jag ingen vogue på rea, men köpte ändå en till vanligt pris + en tidning som handlade bara om lady gaga. samanlagt la jag ut drygt 200 spänn på tidningar den resan, men det var värt varenda öre! senare på sommarn tog jag och min familj en tripp till och då minsann hittade jag en vogue för 39 spänn(yeey).
med detta vill jag säga att jag nu har bestämt mig att snarast börja prenumerera på denna fantastiska tidning!




ni kan skita på er(har inget bättre och skriva)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0