Hjärta

jag skrev aldrig det här i bloggen, men jag var faktiskt i london med la familia och shoppade mm under helgen fram tills igår. nu är jag hemma i alla fall, med några få saker jag köpte. blev inte riktigt så mycket som jag hade tänkt men ändå....hittar typ aldrig nått nu för tiden:(

hur som helst var vi på musikal(typ tvingad), jag ville se "Leagally blonde", men nej resten ville se "Million dollar quartet"(handlar typ o Elvis presley och johnny carsh och två till... dålig!) men nu till saken....innan vi gick in i musikalbyggnaden gick vi förbi en affär som sålde saker som nedan, assöta saker!!! jag var tvungen att köpa denna smyckeshängare:) bästa köpet under resan kanske?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud va fiin!

2011-04-20 @ 12:35:46
URL: http://alifeinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0