Diva

Igår var jag hittade jag en väldigt vacker ring på glitter:D Asball! Jag skulle köpt stompfrar, men hittade ingen på bokiaD: Får väl leta på panduro, om det inte finns däa begår jag självmord! Nej, det jag jag inte... jag får väl beställa från någon hemsida på nätet i så fall:P Köpte ett par strumpbyxor på hm, som redan är sönder!! Fick typ 4 hål i dom när jag skulle ta på mig dom:C

 

Vad tycker ni om ringen??

(och jag ska försöka uppdatera bättre, jag har haft mycket att göra senaste tiden... mycket läxor + att Amanda från skåne var här i helgen...men jag kan inte låva något...)

Kommentarer
Postat av: johanna

men du kanske kan lova?

2010-09-28 @ 10:13:14
URL: http://almosteverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0