Balmain

Balmain är ett av mina nya favorit märken, i alla fall älskar jag denna kollektion-fall 2010.
 Jag tycker designer Christophe Decarnin får kollektionen att hänga ihop på ett bra sätt med dom speciella urringningar och guldet. Kollektionen är lite barock/glam rocks inspirerad vilket hör till höstens mode!
Balmains höst kollektione är ganska sålik Emilio Puccis höt kollektion, ändå största skillnaden är vell att pucci använt sig av lite mer blåa och lila toner. Annars är det mycket glam rock över det båda kollektionerna.

På tal om kollektioner... jag funderar på att göra om det lilla jag har gjort på kollektionen är inte riktigt nöjd....jag har ju inte hunnit göra så mycket, typ knappt tre plagg:P Så det spelar ingen roll om jag kastar det och börjar om.... vad tycker ni??

NJUUUUT!!!!:

Detta var alltså det snyggaste från Balmains kollektion. Jag verkligen äääääälskaaaaar kollektionen, ni anar inte hur mycket! Men vad tycker ni??


Emilio Puccis snarlika kollektion(som jag också älskar):

Antingen är det en slump att dom gjort kollektionerna så lika eller så har någon härmat någon...?? För visst är kollektionerna lika!!!


Kommentarer
Postat av: linnea- fotoblogg

kan inte du måla lite och lägga in här ? (A)

2010-09-19 @ 12:26:45
URL: http://alifeinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0