My birthday

Idag är jag då alltså 15! Fick en del presenter(kommer nog få fler):


FRÅN FAMILJEN: Eclipse(på engelska) och Så länge vi båda andas(svenska) ska dock byta så länge vi båda andas till en "vanlig" bok, eftersom jag har alla andra i ikke pocket variant:P


FRÅN FAMILJEN: En stickad tunika i brun/beige och en millitärgrön halsduk:D


FRÅN KOMPISAR: Två par superfina fjäderörhängen:) Dom till vänster från kompisarna Johanna och Emma. Örhängena till höger är från kompisen Johanna.
 

FRÅN KOMPISAR: Ett vanilj ljus från Johanna:P


FRÅN KOMPISAR: STOMPRARRRRRR!!!! Från Johanna och Emma:)


Ett fint kort från Johanna, Johanna och Emma! Det är jag på bilden och det står: "Krama ett träd om du går vilse!" "Grattis Cecilia" "Önskar Habibi, Effe och Johanni Montani!"

Tack Johannorna och Emma för de vackra presenterna!!! Får ju inte glömma att tacka för den fina hjälmen jag fick av er också *host* hehe....

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vet att du egentligen blev gladast för hjälmen! våga bara inte erkänna det ;)

2010-10-07 @ 17:46:49
URL: http://almosteverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0