Leo

Mina byxor är inte klara!! detta eftersom jag gjorde ett misstag: sy fickor. Det borde jag inte gjort, det såg förjävligt ut... så jag fick typ ändrå på hela skiten och då blev det bajs. sen gjorde jag mer fel och börja grina, hahah.. sen vänta jag hela veckan på att komma över mina misstag och lyckades ändå göra dom någorlunda bra. så nu är det bara fållen kvar i nederkant:) vet inte riktigt om jag ska fålla dom så att man kan vika upp dom, eller som jag ska ha så dom hänger "vanligt", får se...



Resåren i midjan:)

(ps. funderar på att sy ett blixtlås på ett fiffigt sätt på mitt favvo skärp som gick sönder. hur låter det??)

Kommentarer
Postat av: johanna

tänkte på leo i blåa när jag såg rubriken, måste bara säga det.... trodde det skulle vara ett kärleksbrev till honom men nä....

2010-11-29 @ 23:09:56
URL: http://almosteverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (kommer inte publiceras)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0